mandag den 10. september 2012

Vinterjakker

Ja det er lidt trist, men jeg er allerede begyndt at tænke efterår/vinter. Kunne rigtig godt tænke mig en lækker frakke til vinter. Den jeg har nu, har jeg haft i en del år efterhånden. Så tænker at i år må være året den bliver udskiftet (sorry, sorte Vero Moda frakke som har fulgt mig i tykt og tyndt!).

Jeg har fået samlet lidt lækre frakker som jeg godt kunne se mig selv investere i. Altså bare en af dem. Nu skal jeg jo ikke gå amok bare fordi jeg har valgt at udskifte min gamle, brugte frakke:-)

1. Fra Asos 2. Fra Asos 3. Fra Asos 4. Fra Ellos 5. Fra Massimo Dutti 6. Fra Asos
 
Jeg selv er brændt ret lun på nr. 5 og 6! Elsker den gråmelerede frakke fra Massimo Dutti som jeg spottede hos Acie. Den har den helt rette bouclé feel:-) Og nr. 6 fra Asos er perfekt til det oversize cocoon look. Åh det er svært at vælge, men heldigvis er der stadig lidt tid til vinteren er her:-)
 
Forresten så er det min første collage! Er selv ret stolt da jeg ikke har brugt så meget tid på den. Har brugt picmonkey's collage. Og det er fint til mit begynderniveau:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja