onsdag den 12. september 2012

Relaxed Leo

Ville virkelig gerne have alt fra denne collage! Forelskede mig i Zara leo basserne da jeg så dem hos I fell in love with a shoe. Sådan vil jeg bruge dem til hverdag. Synes også klart at man kan bruge dem til fest, men der synes jeg der skal nogle heels til.

Som sagt vil jeg egenligt rigtig gerne eje det hele, men denne måned er jeg virkelig fattig. Skal til så mange fødselsdage og fødselsdage er lig med gaver. Så jeg burde virkelig ikke. Meeen man kan jo altid lige smutte forbi Zara og prøve bukserne. Bare lige for at se om de er noget for mig i virkeligheden:)
Bukser fra Zara, Jakke fra Anine Bing, Taske fra Asos, Sneaks fra Topshop
 
Mine yndlingsjeans er forresten gået ned med et kæmpe hul! Opdagede det da jeg skulle cykle på arbejde. Heldigvis var jeg ikke langt hjemmefra da jeg opdagede det. Så måtte skynde hjem at skifte. Men nu mangler jeg så sorte jeans... Øv, bøv:(
 
Heldigvis sluttede dagen lidt bedre med en løbetur og fiskedeller til aftensmad:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja