mandag den 24. september 2012

Me want, please!

Lige nu craver jeg altså efterår og vinter ting. Dette er hvad jeg synes meget snart skal hjem til mig:-)

Frakken fra Massimo Dutti har jeg vist før, men er ret sikker på at den skal være min vinterfrakke. Men bliver nok først til november. Må prioritere mine køb, når der er tale om lidt dyrere køb end jeg plejer.

Nike sneakers fra Brandos.dk. Er endnu ikke kommet med på den massive sneakers bølge som er herhjemme. Er ikke til alle de fantastiske farvede sneaks som der findes. Men da jeg så disse var jeg solgt. Lige mine farver, og tilpas retro til mig! Tror de skal hjem til mig og bo i oktober:-)

Skoene her er fra Blink, men fås på Brandos.dk. De er næsten identiske med de sko jeg måtte returnere pga. nitter der faldt af. Men bare uden nitter! Så jeg får stadig pasformen, men skal ikke være bange for at nitterne falder af:-)

Tror at jeg prioriterer at få skoene hjem så jeg kan bruge dem i løbet af efteråret. Og så må frakken komme til november. Det er mange penge for mig at bruge på en måned. Så det må blive delt op, selvom jeg ønsker det hele hjemme nu! :-)


2 kommentarer:

  1. Ej hvor er jakken bare fin! Har du et link til den? :)

    Kig endelig forbi: http://fashionguidance.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Hej Josefine! Det har jeg her: http://www.massimodutti.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/duttidk/en/massimodutti/401501/1130602/GREY%2BFRAYED%2BKNIT%2BCOAT

    Den er placeret under mid seasin sale, men kan ikke se den er sat ned desværre...

    Jeg kigger da lige forbi:)

    SvarSlet

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja