søndag den 2. september 2012

Første indlæg! Yay!


Mit allerførste indlæg på bloggen bliver skrevet siddende på stuegulvet, tæt på en lille lampe som i øjeblikket er det eneste lys i stuen. Min stuelampe virker ikke! Og ved ikke hvordan jeg får den til at virke... Anyways, mangel på lys skulle ikke stoppe mig, så her sidder jeg og hygger med blog, musik snacks:-)

Har egentlig oplevet en del ting her på det sidste som jeg rigtig gerne vil dele, og det var også derfor at jeg endelig fik taget mig sammen til at starte denne nye og mere personlige blog i forhold til kanikkeleveuden.blogspot.com. Da jeg skrev på den kunne jeg mærke at jeg egentlig ikke havde lysten. Og derfor har den også ligget stille hen i meget lang tid. Besluttede at der skulle ske noget helt nyt, så derfor denne nye blog:-)

Denne weekend er gået med lidt af hvert. Rom, cola og venindehygge fredag, 50 års familiefødselsdag lørdag, og så et spontant smut til Vesterbro i dag for at høre Magtens Korridorer og hygge Vesterbronx style!

Jeg var til Vesterbro Lokalstival med min veninde, og det var super hyggeligt! Udover at vi fik hørt Magtens Korridorer, blev vi mindet om hvor forbandet hyggelig Vesterbro er:-) Skal helt klart huske mig selv på at udforske de forskellige bydele lidt mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja