onsdag den 19. september 2012

Craving!

Har ferie i denne uge, så har virkelig meget tid til at kigge diverse webshops igennem.

Kiggede faktisk efter nogle flade ankelstøvler, men faldt over denne über lækre læderjakke på Nelly.com!

                                                                 Billede fra nelly.com

Det er Angelicka Blick for NLY Trend! Det skal lige siges at den ikke er i ægte læder, men imiteret. Men er fuldstændig ligeglad. Elsker pasformen og det lidt løse fit! Og elsker prisen som ligger på 485 kr.!

Men, men, men... Den er der selvfølgelig kun i x-small. Og det kan jeg desværre ikke knibe mig ned i. Så nu overvåger jeg, og håber på den kommer tilbage i andre størrelser. Jeg krydser fingre! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Alle mine billeder er enten taget med eget kamera eller lånt fra diverse sider på nettet. Giv endelig besked hvis du finder noget på min blog der skulle krænke den oprindelige ophavsret! Jeg prøver at lave sidehenvisninger til alt hvad jeg låner fra - Tanja